دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

میترسم زیاد_برگرد آقا

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ب.ظ
میترسم از اینکه تفاوتی نکند برایم
که تو باشی یانباشی
میترسم از روزهایی که عادت بکنم به نبودنت
میترسم حتی فرج ها و ندبه هایم هم از روی عادت باشد
میترسم نفهمم دلیلِ اشک هایم را
دنیایی و اخروی بودنش را
معنوی و مادی بودنش را
و حتی قَرَضَش را...
میترسم کم فروشی کنم و نفهمم که چه شد!!!
من درد هایِ دنیایِ بی تو میترساندم;
دردِ من نبودنت اگر نباشد;وایِ من;!
دلم شب اول محرمی ناله های یابن الحسن کجایی میخواست..
.یک سال گذشت از ناله های محرم
و  تو هنوز هم نیامدی
و من هنوز هرشب بغضی دارم به بزرگیِ داغِ دخترسه ساله ی
آقایمان حسین علیه السلام...
یقین دارم که تا نیایی
کار دنیا سامان نمیگیرد ولی
شده ام مثل مادری که جگرگوشه اش درحال جان دادن است
ولی کاری از او برنمی آید...
خودتان بگویید برایتان چه کنیم؟؟؟
#ترسم_که_ بمیرم_ولی_ ارباب_ نیاید😢😟 
اللهم عجل لولیک الفرج
۹۷/۰۶/۱۹

نظرات  (۱)

۱۹ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۶ مجنونِ لیلی
دارد جوان سینه زنت پیر می شود 
دارد زمان آمدنت دیر می شود :( 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.