دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

راهش را شیعه شوم

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ب.ظ

جنگ که به داخل بکشد

کشمکش ها که داخلی بشود

بین "مثلا خوبها"؛؛؛

آنوقت است که امام عصر می آید....

چنددستگی بیداد میکند

هرگروه به گروهک هایی تقسیم میشود...

آدم ها روی واقعی شان ته میکشد

به ته که میرسد

ته خط

خوب نشان میدهندش...

خوب را از بد نمیشود شناخت

نمیشود گفت خوب کیست و چیست!!!!.

دقایق نود را دوست دارم

ترسوها خوب ریزش میکنند...

بحران را دوست دارم؛

مرد خوب از نامرد شناخته میشود؛دربحران...

هیچ کس نه آنقدر خوب است درنظرم

که راهش را شیعه شوم

و نه آنقدر بد که سرزنشش کنم...

خوف و رجا

حسن ظن و سوء آن...

برای من تنها خوب عالم

تویی

که تنها راهش را 

و رسمش را

و رفتارش را شیعه ام...

#خوف

#رجا

#شیعه

#تنها

#اللهم عجل لولیک الفرج.

۹۵/۰۶/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.