دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

سلفی های رفقا

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ

بعضیارو خدا آفریده

تا هی حالتو خوب کنن

دلتو زیرو رو کنن

دلتو آب کنن

هواتو عوض کنن

ببرننت تا آسمون هشتم

این شبا

دلم خوشه هنوزم گوشه و کنار این سرزمین

هست کسایی از همون آفریده ها

که دلتو میسوزونن

عکس سلفی میگیرن بااسمول طلا و

میگن من و سقاخونه 

همین الان یهویی...

خیلی زود میگذره امسال

انقد که

میترسم

مخلوق دیگری سلفی با عمودهای اربعینش را

برایم به رخ بکشد

به بهانه ی اینکه امسال اربعین وایرلس مجهز است اربعین!

حالا این مخلوق

چه طاهره باشد

چه معصومه

چه عین لام...

ولی همه این ها به کنار

باز هم حال و هوای "حسادت"دارد دلم...

ولی

چ خوب چ بد

حسودیم میشه به زائرات؛حسین ...

۹۵/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.