دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

ومن ...

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۵ ق.ظ

ومن برای "حسن" می تپد دلم

به خدا...

برای زمینی 

و کبوتری

وآسمانی

و مزاری که زائرش 

جز عزیز زهرا "س"نیست...

و من برای "مادر"اربابمان چه دلتنگم...

و من برای کرم 

و من برای حرم

و من برای سرم مقابل صحنش....

و من؟؟؟ خدای کرم چگونه میشود که ندهی؟؟؟

و من دوباره دلم گرفته برای حرمت ارباب...

۹۵/۰۴/۳۰

نظرات  (۱)

۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۴:۴۲ مهدی خانی
سلام خوبی :) دوست درای کسب درآمد کنی ؟؟ ماهی 2 الی 5 میلیون بدون سرمایه و کار زیاد ؟؟ پیشنهاد میکنم یه سری به سایت ما بزنین و از منوی بالا کسب درامد رو مطلاعه بفرمایین پشیمون نمیشین مرسی موق باشدی فداتون بای

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.