دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

قرارها

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ
قرار ها زیاد بود
ولی نشد...
قرار بود یه روزی
یه جایی
مثل رواق های حرم...
من باشم و او
و امام الرئوف مان...
و خطبه ای...
ولی نشد!
قرار بود توی دلم 
با خودم پرسه بزنم صحن آزادی را
و نگاهی و امامی و
 گل نرگسی 
یک صبح جمعه ای 
ولی نشد!
قرار ها 
قرار از دلمان برد
آن هم خیلی زیاد...
نرگس را دوست دارم
قرار های مرا مرور میکند نرگس...
قرارهای عاشقی
۹۵/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.