دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

ابر بی قرار

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ
شلوغ می شود
همهمه امان میبرد
هرکس حالی دارد
دور میشوم و گاهی نزدیک
بغض میکنم
و گاهی لبخند میزنم!
نگاهم با تو حرف ها دارد...
میبینی ام
معنادار میشود نگاهت
صدایم میکنی
تشنه ام میشود و
این بهانه ای میشود تا رواق را ترک کنم...
دوراهی گیر میکنم
باز صدای آب؛صدای یار
میکشاندم به صحن طلا...
صبح جمعه ای باشد انگار...
هوس میکنم نماز جماعت صحنت را
و بغض میان ندبه هایم را...
و پهنای صورت ؛دریا شدن را...
دوباره میان ابرهای بی قرار دلم 
ابری میشوی و میباری 
برای من 
برای خودت 
برای همه ی شیعیانت...
می سوزاند جان را؛غمت ؛یابن الحسن...
می سوزاند جان را؛بغل کردن زانوانت
و ریختن اشکی مدام و پی در پی...
ای آفتاب پشت ابرهای بی قرار؛
برگرد...
بی قرارم.
من#بی تو#چیزی#نیستم
جز#
جز#
جز#یه#ابر#بی قرار.

۹۴/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.