دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

آغوش تو

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ
امشب دوباره دلم 
تنها 
آغوشی را میخواهد
که در خواب های کودکی ام مرور میشود؛
دلم میخواهد
برای یک شبی هم که شده؛
برگردم به همان دوران؛
و ندانم تو محرم هستی یا نامحرم!!!.
و توی خواب سخت مرا در آغوش بکشی
و من باهمان دست های کوچکم
دستانت را نوازش کنم
میدانی چرا آقا؟؟؟
آخر این روزها مرد به معنای واقعی وجود ندارد
از گفتن ها تا عمل فاصله زیاد است
دلم کودکی ام را میخواهد؛با همان مقنعه ی سفید
و پاپیون صورتی کنارش
باهمان نیم وجب قد؛
که در خواب دیدمت!
حق دارم هنوز هم دلم تو را بخواهد یا نه؟
نمیدانی که
آغوش تو چقدر گرم است؛
ای تنهاترین مرد؛مهدی جان.
برگردبه رویاهایم؛
سخت دلگیرم...

۹۴/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.