دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

کتاب سفید من

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ
 قدیم ترها کتابی داشتم
باجلد سفید و حکاکی های طلایی؛
تمام عشقم این بود آنقدر کش بدهم
آنقدر خط به خط مکث کنم و اندیشه
تا تمام نشودکتاب!
هرشب سخنانی را به دل میخریدم
که گاهی خوابم که میپرید؛
کتاب به این بزرگی را
سرجایم
توی رختخوابم
بغل میکردم و خوابم میبرد...
دلم همان کتاب را میخواهد امشب
باهمان صفحات های لایت شده اش؛
فقط"حیدر"امیرالمومنین است

۹۴/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.