دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

پیغمبر زمانه

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ

چه صبرها که نکردی؛یارسول الله...

چه زخم ها که نخوردی؛یارسول الله...

به دوره ای رسیده ام که ای رسول خدا؛

رسیده ام به کلامت؛امین وحی الله...

نگه داشتن دین تو ای رسول خدا

همان نگه داشتن آتش است در کف ها...

چه خوب درک میکنم این سخنت را...

چه سخت میگذرد بدون پیغمبر...

چقدر مانده تا غدیر خم ؛ای پیام آور حق؟؟

چقدر مانده به ظهور دولت یار؛چقدر؟؟؟

دلم هوای بلدچی کرده این دوران...

دلم 

چراغ میخواهد؛صاحب میخواهد؛امام میخواهد...

پیغمبر زمانه میخواهد...

مدینه ی فاضله میخواهد...

به دلم نگاهی کن؛یامحمد.

۹۴/۰۲/۲۶

نظرات  (۱)

ـــــــــــدلمــــــــ ــــهوایـــــ ــــبلدچیـــــــــــ ــــــــــکردهــــــــــــــ 
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.