دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

حتی اگر بابانبود

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

دلیل خلقت هردوجهان

کوچه به کوچه گذشتیم

آیه به آیه نوشتیم

تا برسیم به عظمتت!!!

تا برسیم به خود خودت!!!

چندصباح مانده تا شکوفه بزنی زهرا جان؟؟!!

قدمت مبارک مادرجان

اماقول بده تاهمیشه کنارم بمانی

حتی اگر پرپرت کردند

حتی اگر بابا نبود...

دعایم کن

حتی اگر جایی من ندیدمت وازچشمم مخفی شدی

حتی اگر من قدرنشناسی کردم

حتی اگر دلت ازمن رنجید ولی لبخند زدی مثل همیشه

حتی اگر بابا نبود...

مادرجان

سالهاست که بابادیگر نیست 

ولی تو هنوز هم هستی.

همه جا.

توقطره ای از خدایی؛دوست دارمت زیاد مادرجان.

بیاو لالایی قصه های کودکی ام باش؛

بی بهانه دلم گریه میخواهدمادرجان.

۹۴/۰۱/۲۰

نظرات  (۱)

۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۶ خادم الحسین بنی فاطمه
خداوند بحق مادرمان زهرا(س) نگاه پاک شما و دیده آلوده ما را "درهم" به جمال مولایمان والبته با معرفت منور سازد
در دلتنگی های فراق مولایتان دعاگوی ما زمین خورده ها هم باشید
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنونم ولطف دارید.بنده عددی نیستم یقینا.
اجابت دعا.
یازهرا

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.