دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

یاجبار

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

خداجان
دلم تنگ شده برایت
این همه من با تو سخن گفتم
این بار تو بیا
و بامن حرف بزن. . .
زبان بند آمده
دوست دارد بشنود صدای معشوقش را...
تو بگو چه کنیم؟هرچه باشد قبول.
دیگر "تنها" یادت کفایت نمیکند مرا
من به حضورت محتاجم ای جبار
بیا و جبران کن داشته ها و نداشته هایم را...
کاری کن
دیگر "الم یعلم بان الله یری"آرامم نمیکند...
دنبال آسانی و آسایش نیستم که
"ان مع العسر یسری "تسکینم باشد
دیگر آیه های استقامت و "و اصبر"جوابگو نیست...
درد من درمان ندارد انگار...
داروها جواب نمیدهند؛
شبیه مریضی شده ام
که پشت در اتاق عمل همه میگویند:
فقط خدا!!!!
انگار تاقبل از این تو نبوده ای...
یا آنها کور بوده اند و تورا نمیدیدند در زندگی ام.
نمیدانند که از اول فقط تو بوده ای وبس!!!
هرچه که هست من هنوز هم دلشوره دارم...
مثل مادری که فرزندش ازخانه بیرون رفته!!!
تابرنگردد
تا جواب ندهد گوشی اش را
تا نبینمش
آرام نمیگیرم...
من حاصل خلقت تو هستم خدااااا...
این طبیعت من است.
یاخودت گلم را عوض کن
یا خودت"فقط خودت"

روبه راهم کن.

۹۴/۰۱/۱۸

نظرات  (۲)

سلام عزیز خوبی؟ به ساده ترین شیوه میتونی خودت رو کاملا رایگان به جامعه ی اینترنت ایرانی معرفی کنی و تبلیغاتی گسترده ای داشته باشی، در ضمن بنر تبلیغاتی آگهی خودت رو هم به صورت رایگان طراحی میکنن.
نیازمندی های رایگان اینترنتی "نام و نشان" رو حتما سر بزن،
میتونی اطلاعات آگهی های خودت رو کاملا رایگان داخلش نشر بدی
اینم آدرس سایت: www.namoneshan.com
لطفا به دوستات هم اطلاع رسانی کن در ضمن برای ثبت آگهی نیازی به ثبت نام نداره.

یکی* میگفت خدا حرفی برای گفتن نداره, حرفی نمونده که خدا با ما بزنه, خدا همه ی حرف ها رو زده.
حسین هم همینطور..

*استاد پناهیان

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.