دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

جنگ

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ب.ظ

نمیدانم دنیا رو به کجا دارد!!!

که خوابهایم همه تعبیرش نگرانیست...

نمیدانم من رنگ دنیایی گرفتم

یا همه چیز عوض شده!!!

یاسادگی و یکرنگی ؛رنگ باخته!!!

هرچه هست

همه چیز بوی ضعف میدهد

غمگینم اربابم حسین...

از این آب وهوای ضعیف از یکرنگی

از این ایمانهای بو داده!!!

از این هوای تفریح وسرگرمی!!!

آخر مومن هم مگر سر خودش را گرم میکند با دنیا؟؟!!!

فرزند شهید!! خون کردی دلمان را؛امروز.

نکند شعر امروز تو؛ تعبیرخوابهایم باشد!!!

نکند واقعا اسلام درخطر باشد!!!

نکند عاشورا دوباره قرار است تکرار شود!!!

نمیدانم

ولی این روزها دلشوره دارم!!!

حس شروع دوباره ی جنگ !!!

شاید جنگ نرم باشد؛شاید خواص؛شاید

و هزار شاید دیگر.

یاد حرف پدر خانم معصومه آباد افتادم که

هر انسان در دوران زندگی اش حداقل یک بار جنگ میبیند!!!

شاید  وقتش رسیده!!!!

دلم جنگ نمیخواهد؛حسین.

به گوش امام عصرم برسان تادیر نشده برگردد...

هوا هوای ظهور شده؛بخدا...

نکند خوابهایم تعبیر بشود؛آقا!!!.

امروز#یادواره ی شهدای گردان حضرت علی اکبر#حسینیه جماران

۹۳/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.