دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

شفای دردم

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ

من روسیاه ،روسیاه روسیاهان...

اما تو که خوبی نگاهم کن،آقاجون...

غرق گناهم یابن زهرا...

من بی پناهم یابن زهرا...

من بی کسم

بی یاورم

محتاجم آقا...

افتاده یک گوشه،غم دنیایم اقا...

امیدمن،تنها ،به دستان تو،آقا...

مهدی بیا...مهدی بیا...آقای خوبم...

شرمنده ام می دانم آقای عزیزم...

اما بیا برگرد و دردم را دواکن...

درد ودلم دست "همه"چرخیده آقا...

اما ببین...آخررسیده دستت آقا...

دستان تو دست شفای دردم آقا...

لطفی بکن آقابیا...داغونه دردم...

غرق گناهم یابن زهرا

من بی پناهم یابن زهرا...

من#یک دنیا عاشقانه#جمکران.

۹۳/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.