دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

نگاه سرد مردم

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۳۵ ب.ظ

صبر میکنم؛بیا؛ولی تا کی؟؟؟

این کوله بار غم ؛سنگین شده،به جان خودم ارباب...

وقتی غریبی در میان جمع مردم؛

انگار دنیایت شبیه کوفه گشته...

کینه 

نگاه سرد مردم

ای وای من،

دارم شبیهت میشوم؛کم کم علی "ع"جان...

۹۳/۱۰/۲۸

نظرات  (۲)

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۹ مسافر88 آرام
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
اجابت دعا
محتاجیم به دعا
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۷:۳۳ محمد محمدیان
دل نوشته ی غمناکی نوشتید
که دل های ما هم اینگونه هست
پاسخ:
سلام
ان شاءالله نگاه پرمهر حضرت زهرا"س"؛حواله ی دل غمگینتون. 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.