دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

بهشتِ بین الحرمین

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ق.ظ

زمان می میرد

و تویی زنده می شود ...

مرگِ ثانیه ها را میشمارم

تاتولدِ ای دوباره!.

دنیا به من آموخت که 

بدونِ تو مردن بِه....

ازحالا

تارسیدن به بهشتِ بین الحرمین

"تنها نقطه ی عروج"

شوقِ پرواز دارم.

امان از لحظه ای که نخواهی ام

امان از روزی که رهایم کنی

امان از لحظه ی غفلت که شاهدم باشی حسین جااااااان.

#اللهم عجل لولیک الفرج

#آقای خوبِ غزل های من سلام.

۹۸/۰۵/۱۳

نظرات  (۱)

۱۵ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۴ سایه ی هیـــــــــــــچ

زائری؟

غزلم میگی؟

پاسخ:
دوس میدارم زائر بشم.
و دوس میدارم غزل بگم😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.