دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ
برای من;
ماه ها همه شان; خرداد 
روزها همه شان ;جمعه...
و شب ها همه شان;شبِ زیارتیِ ارباب است...
اصلا چه فرقی میکند کجای تقویم باشیم؟!
وقتی تو نباشی;
بهم میریزد تمامِ قاعده های دنیا...
به خواب هایم برگرد;لبخندت را کم دارم
ای شهیدِ غریب...
قلمم غم نمینویسد;
چون شهدا ازدست نمی روند
 که به دست می آیند...
اما دروغگو نیستم;
و تظاهر را بلد نیستم!!!.
وقتی دلم برایت تنگ میشود زمین و زمان را بهم میریزم;بگذار همه بفهمند
که هنوز هم درشب هایی که اکثریت مردم
با آرامش به خواب میروند
هستند کسانی که دلتنگ عزیزانشان اند
و خواب به چشمشان نمی آید...
آی ایها الناس برای دل های بی قرار 
برای رضای خدا دعاکنید...
آی ایها الناس دلتنگ شهیدمان شده ایم...
کو نشانه ای؟؟؟.
#دلتنگی به وقتِ شهادتِ شهید عسگری💔

http://sapp.ir/mahdeiasgary

۹۷/۰۴/۲۱

نظرات  (۲)

به به
چه شعری
ممنون. روانمان تلطیف شد.

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.