دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

آدم دوست دارد

پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ق.ظ
آدم دوست دارد گاهی در خواب ها سفر کند
به دوردست ها
به جایی که هیچ کس نیست شاید
به دنیای گیاهان
و حتی پرندگان
آدم دوست دارد توی خوابهایش هم حتی
آدم هایی باشند که جان میدهد برای نگاهشان
مهربانی شان ;قلب رئوفشان و
از همه مهم تر آرامششان...
آدم دوست دارد گاهی بخوابد
ولی خیلی ها را در خواب هم نبیند 
همان ها که در بیداری هم دیدارشان نه علمی می افزاید
و نه یاداور خداست نگاهشان...
آدم دوست دارد علاقه هایش یک روزی
در خواب رنگ ببازد 
به همین ها که گفتم!!!!...
بعضیها جنسِ مهربانی هایشان هم بدجنس است...
بریدن را عاشقم;بعضی ها درست مثل رفتارهای زشتِ تکراری شان
دورریختنی اند
هم خودشان;هم یادشان...
هرچه بیشتر میگذرد
بیشتر از دنیا و اهلش میبُرم...
آدم ها رنگِ خدایی ندارند...
دلم خواب های شیرین ازجنس خدا میخواهد.
از همان ها که یا حرم هستم
یا در تلاطم رفتن
ویا دیدارهای خصوصی با حضرت آقا...
چقدر دلم می خواهدت امشب.
#دلتنگی.
۹۶/۰۵/۲۶

نظرات  (۱)

چه پست دل پریشان کنی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.