دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

لله دَرُّکَ یا حبیب

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ
چقدر فاصله داریم با حبیب ها
هرروز که میگذرد
بیشتر دلم میخواهد برای خودم
و حالم ضجه بزنم
و حبیبی را واسطه کنم
تا نجاتم بدهد...
چقدر مانده تا به< لله دَرُّکَ یا حبیب >برسیم.؟!
به راستی که اگر قله ای پیش رو نباشد
اگر حسینی نباشد
حرکت برای چه؟!
چرا کور کورانه راه میرویم؟
چرا گوش هایمان عطش ندارد؟
و عطشش مدام بیشتر نمیشود
برای شنیدن کلامِ روحِ قرآن ;حسین..؟!!!!
امروز تمام باورم این بود که 
رسول خدا از ما راضی نیست
و میترسم که بااین حال بمیرم
درحالی که پیامبرمان در روز حساب
چشم بر ما بگذارد و تکرارکند آیاتِ فرقان را
وای که اگر به 30مین آیه برسد;
امروز بیشتر حس شرم و گناه و غفلت دارم
امروز حبیبِ قرآنی را واسطه میکنم
برای این شرمندگی...
حبیبِ حسین;حبیبِ قرآن خودت بیا و 
شفیعم باش...
خودت بیا و دستت را روی سرم بگذار
که دستِ حسین برسرت بوده...
اصلا خودت بیا و ناجی م باش
که ناجی ت حسین بوده...
تو فاضلی;حبیبِ حسین...
دلم میخواهد بقدری نگاهم کنی
که اربابت نگاهت کرد...
دلم میخواهد قدری حالم را ببینی
که خودت دلت به حالِ ندارم بسوزد
که قرآنی م کنی...
مهجور مانده ام از نگاه حسین;
معیت با قرآن میخواهم...
حبیبِ حسین بیا مرا کمکی...
گوشه ای _از_ سرمشق هایی_ برای _حبیب _شدن
یاحبیب_مددی
۹۶/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.