دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

مرگ

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۳ ب.ظ
خودم را برای مرگ آماده میکنم
برای از دست دادن و ازدست رفتن
خودم را برای نبودن ها و ندیدن ها آماده میکنم
برای فقدان
برای غربت
برای تنهایی
برای بی کسی
برای غم 
برای به خود آمدن!
چیزی را که قرار است پس بدهم
چیزی را که برایم نیست
نمی خواهم...
از دل باید بیرون کرد" غیر خدا را"...
این غیر دنیا و آدمهایش هستند
این "غیر" تعلقات و وابستگی ها و دلبستگیهاست...
برای خدا باید خواست 
برای خداهم باید گذشت
ورفت ازکنارخیلی آدم ها....باعشق باید رفت
با عشق باید;خداحافظی کرد
با عشق باید گذشت از همه چیز...
همه آنچه دارم عاریتی ست
قرض است
حتی پدر
حتی مادر و حتی نفسی که میکشم!
نفسم را روزی باید پس بدهم و پرواز کنم...
امروز یاد میگیرم که
ازهمه چیز و همه کس باید دست شست;
تا روزی که وقتی خداوند تک تک داده هایش را
پس خواست
غم به دل رونکند!!!...
دنیا را دوست ندارم بدون عشق حسین "ع".
دنیا را خسته ام;
دلم پایان میخواهد:مرگ
۹۶/۰۴/۱۷

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۷ تنهایی زیباست
چه حال خوبی..

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.