دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

نارنجک ها بسته ایم

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۴ ق.ظ
شهر میلرزد به خود
و تو هنوز 
نارنجک می بندی به خودت
انگار نه انگار که صاحبی هست دراین شهر
آقایی که 
شهدا گفتند چشمتان به دهان او باشد
شهر میلرزد
و آدم هایش روز به روز
گمراه تر
آنقدر خواب تر
که صدای هیچ نارنجک و کلانشینکفی
بیدارشان نمیکند
خدایا من گاهی دلم از آفرینش بی ثمرم میگیرد
و راحت تر بگویم دلم میگیرد از اینکه
انسان ها چقدر ساده میبازند
خود را و خدا را...
وارزشها چقدر راحت ضد ارزش میشوند
کاش بهانه ی فرود مان میوه ی ممنوعه ای نبود
وکاش عروجمان را تو واسطه میشدی آقاجان
در قعر این چاه ;یوسف کنعانم آرزوست...
اللهم عجل لولیک.الفرج
۹۶/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.