دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

برسانم به کربلا

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ق.ظ
این روز وشب ها
دل ادم حالش جالب نیست
دلی که تاب ماندن ندارد
یا لااقل تاب تحمل دل های بی رحم را ندارد
این روزها دلم رئوف میخواهد
دلی مهربان همچون هشتمین مراد
دلی پر از بخشش واحسان همچون ارباب کربلا
و دلی غریب همچون امام عصر....
این روزها دلم بیشتر از اسفندماه گرفته است
این روزها دلم بیشتر شهدا را بی تاب است
این روزها فقدان روضه دل بی قرارم.کرده
این روز و شب ها دوس دارم مدام شهیدی عازم شهرمان باشد
این روز ها کاش بیشتر بوی یاس می آمد
این روزها جقدر سرد میگذرد
کاش قوت قلبی بود
کاش امیدی بود
کاش حال دلم عوض میشد
دلم شش گوشه میخواهد خدا...
برسانم به کربلای حسینت خدا جان.
اللهم الرزقنا توفیق زیارت قبر الحسین علیه السلام.
۹۶/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.