دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

فقط برای خدا/از این سفربرگرد

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ
سفر به درون باید کرد
سفر به دوردست ها 
به آن من
به آن قسمتی که سرزده نشده مدتها
سفر به عمق وجود
سفری ازجنس خدا
دلم سِیر می خواهد وسفر
ولی به سمت خدا و سمت خودم
نمیشود که بشود ;که بیایی ;مسافرم باشی؟
بمن سفر کنی و تلاطمم باشی;
دلم
قدم های مسافری میخواست
که یک کمی زخدا
هوابرایم داشت
که یک کمی به دلم امید میبخشید
دلم مسافری از ....
حوالی مشهد
ویا زمین خدا 
ویاهمین نزدیک...
دلم بهانه ی سِیر
دلم هوای سفر
برای یار غریب
دلم چقدر برای خودم
وهم برای خودت
وهم برای خدا
سفر ز جنس خودت میخواست...
ورق بخور تاریخ;
و بازگرد به عشق...
به موسم سفری "فقط برای خدا"...
ورق بخور برگرد;
فقط برای خدا ;تو ای عزیز خدا....از این سفر برگرد!
اللهم عجل لولیک الفرج.

۹۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.