دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

بیاو برایم دعا بخوان;مادر"س"

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ق.ظ

از رفتنت چیزی نمیگذرد

که می آیی;

از مرواریدهای چشمانم 

چیزی نمیگذرد

که می آید دوباره...

هی هرچه میگذرد بیشتر به آمدنت دل میبندم

و به رفتنت غصه میخورم...!

انگار دانه به دانه هرچه نذر رسول الله میکنم تسبیحم را

باز دم آخر میرسم به خودت

و به آمدنت...

جنگ همیشه هست

و دفاع مقدس"تویی"!...

خودت بگو چند سال باید سربندت را برپیشانی داشته باشم

تا گره های کورم بازبشود؟!!!.

چقدر ذکرت را ورد زبانم کنم

و به کدام نامت به چله بنشینم 

تا خودت بگویی عاقبتت بخیر ختم میشود عروسم!!!.

خیال آشفته و دل نگران را 

چه میدانی ؟؟که فقط نام مادر آرام جان است!

فصل به اخر میرسد

ولی فصل انتظار همچنان باقی ست...

چقدر منتظر اشاره ات بمانیم مادر؟؟؟!

یا تو دعانمیکنی برایمان;و یا

ما کور شده ایم و کر...و الا که دعای مادرانه میگیرد.!

از وقتی تو رفتی

بی سر وسامان شده ایم

بگو به کدامین مزار بنشینم؟؟؟که دعایم کنی

بگو

بگو به کدامین شهید گمنام بسپارم

بگو....

تو زنده ای و دعایت همیشه سرزنده!

بگو به کدامین بقیع گریه کنم؟!

و باز گریه کنم

موی پریشان کنم

بگو که هستی 

بگو نگاه مادرانه داری هنوز هم زهرا"س"!!!!!.

دلم برای قدم های پینه بسته ات تنگ است

دلم برای صدای غریب تو مست است

دلم برای نگاه رئوف تو تنگ است

بیا که خانه برایت عجیب دلتنگ است...

بیا و برایم گریه کن و یک دعابخوان ;مادر"س"...

#اومدنت#مبارکه#مادر"س"

#محتاج#دعای#مادرانه م#مادر"س"

۹۵/۱۲/۲۵

نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۲۴ تنهایی زیباست
یا زهرا ..

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.