دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

آلزایمر

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

توی ازدحام و شلوغی دور وبرم

و ذهن و خیالم

واین همه کار

این همه کار دقه نودی

دوس دارم 

فقط برای چند ساعت

فراموشی بگیرم

مثل آلزایمریا

یادم بره کجام و چیا میخاد بشه

و بی هیچ اختیاری

صدات بزنم 

همینطوری!

 و توام بمن به چشم همون آلزلیمری نگاه کنی

و هرچی گفتم بگی باشه

گاهی گم بشم و تو پیدام کنی

من بخندم بیخود

توام بخندی بامن

من بگم دوستت دارم

توام بگی عاشقتم

آره؛خوبه گاهی دنیا و دردهاش فراموش بشن

و تموم دردت بشه"حسین"

و تموم سادگیات خرج خودش بشه

خود خودش

حسین.

#من#آلزایمرم#

#تو چی#آقا؟!

پیدام_کن!

۹۵/۰۵/۲۵

نظرات  (۱)

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵ محمدعلی میری
آفرین... فوق العاده زیباست است این مطلب
پاسخ:
سلام و سپاس.
در پناه حضرت دوست باشید...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.