دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

سپردیم به خودش

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

گم شدم
سپردیم به خودش
خسته شدم
سپردیم به خودش
خوشحال بودم
سپردیم به خودش
غم داشتم
سپردیم به خودش
چرا آخه اینجور مارو اسیر خودش کردی؟؟؟؟!
اخه ما که همسایه ی دیوار به دیوار رئوفش نیستیم...
السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا...
#گوهرشاد#میفهمه#حال#داغون#مارو

۹۵/۰۵/۰۹

نظرات  (۱)

سلام!
آسایش دو گیتی، تفسیر این ۲ کلمه است! خدایا شکرت!
خوشحال‌بودیم، سپردیم به خودش! عالی بود این!
شاد باشی و خوب!
پاسخ:
سلام
سپاس و در پناه حضرت رضا باشید

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.