دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

غروب های تو دلم را خریده است....

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

غروب های پنج شنبه که میشود

هجوم می اورند همه برسر مزارها

برای مرور خاطرات و خوب ها

خوب هایی که از خاطر نمی روند خوب زائر دارند...

غروب های پنجشنبه شلوغی بازار 

نمیخواهد دلم...

حتی دورهمی های آخرشب هم دل زده میکند مرا...

غروب های پنجشنبه عروسی هم دلگیر است...

غروب های پنجشنبه کتاب هم که بخوانی

بعد از ساعت ها میفهمی که هنوز صفحه ی اول مانده ای....

غروب های پنج شنبه برخلاف انتظار خیلی ها 

نه سینما میچسبد و نه پارک و 

نه حتی قدم زدن....

غروب های پنجشنبه؛تنها مزارشهدا آرام میکند دل را...

غروب های پنجشنبه 

دلم بهانه میگیرد...

بله؛دلم از وقتی غروب پنج شنبه ای ؛حرم ارباب جاماند...

غروب های هرهفته اش بهانه میگیرد.

بهانه ی ماتم و اشک و آه...

غروب های پنج شنبه منه من میشود"سه ساله"...

این من پنج شنبه ها میهمان دوست ندارد دلش...

این دل خراب است...خرابه است...خرابه ی شام.

شهدا با خود چه کردید؟؟؟؟؟!

#دلتنگ #کربلا #که بشوی؛#بهانه#میگیری#مشهدالرضا#بروی.

۹۵/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.