دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

تبریک آخرسال شهید هادی

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ
همه روز اول عید رو تبریک میگن
اما
یه جایی 
یه روزی
یه آسمونی هایی دعوتمون کردن
تا آخرسال94رو بهمون تبریک بگن...
تا بهمون بگن هنوزم که هنوزه
حواسمون بهتون هست
به دل های گرفته تون
به چشمای خسته از دنیاتون
به قلبای پر از دردتون
و به همین قدم های مبارکتون...
آره
هنوزم بچه های کانال کمیل و حنظله
آروم دارن چشم میدوزن به من و تو
هنوزم صدای 
مادر مادر گفتن های شهدا
تواوج تشنگی به گوش میرسه...
هنوزم شهدا دارن 
درس استقامت و پایداری میدن
هنوزم شهدا دارن میگن "ما تاآخر ایستاده ایم"
پای "ولایت" ...درست مثل مادرشون زهرا.
هنوزم ابراهیم هادی
حواسش هست به من و تو...
چون خودش من و تورو دعوت کرده
تا بگه
دل کندن از دنیا
"رزق"لحظه لحظه های آخرسالت...
هنوز هم بعد از گذشت ساعت ها از سال جدید
صدای شهدا از قلب و جان مان می آید
که آرام زمزمه میکند:
هنوز هم دوستتان داریم خادم الزینب ها...
۹۵/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.