دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

اگه قراره دق کنم...

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ
همیشه دوست داشتم
وقتی میای پیشم
کوچیک باشم؛
انقدری که ؛
سهم من از"تو"
فقط "دیدن"و "گریستن" نباشه...
آخه من هنوزم مثل بچگیام وقتی
خیلی دلم تنگ کسی بشه ؛
و هوایی بشم؛
باید تو بغل کسی که دوسش دارم؛
گریه کنم؛
اونقدری که خوابم ببره!!!.
وگرنه؛
مثل رقیه کوچولوی حسین"ع" دق میکنم!!!
بغلی ام نه؟؟؟!!!.
قلبم کوچیکه شاید!!!.
ولی الان بزرگ شدم؛الکی شاید!
و تو هنوز نیومدی پیشم!.
الان انگار سهم من از "تو"
نه "دیدن"شد؛
نه"آغوش" و 
نه گریه توی آغوشت!!!
دق کردنش موند"فقط"...
انگاری باید روی
تک تک آرزوهای بچگیم؛
یواشکی خط بکشم...اما میشه؟!
دلم اینجور وقتا دلش میخاد
یه چیز پر"بها'و قیمتی
نذر نرجس خاتون کنه!!!!.
نمیدونم ؛
انگار دلم ؛
دلش میخاد حضرت نرجس دعاش کنه...
سنگینه این دلم امشب؛
یاامام حسن عسگری؛ای کریم ...
اگه قراره دق کنم؛
بنویس برام؛
فقط برای گل زهرا"س"
ح س ی ن علیه السلام؛
دق کنم...
آخه حیفه گل نرگس و نبینم و دق کنم!!!.
بنویس برام؛
که اگه یه روزی رجعت شد؛
قرار شد منم برگردم؛
به شکل بچگیام برگردم...
آخه حیفه گل نرگس و گل زهرا رو باهم نبینم!!!
آخه حیفه تو بغل آقام جون ندم...
حیفه بخدا؛حیفه...
یک روز# میرسد #که درآغوش# گیرمت؛
هرگز #بعید #نیست؛
خدا را #چه #دیده ای،!!!!
29/10/94
00:40
۹۴/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.