دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

نان میپزی مادر؟

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ق.ظ

این روزه ها

عجیب دلم نان تنوری خانگی می خواهد؛؛

که بوی آرد و خمیرش

هوش از سرم برباید؛؛

و صدایی نحیف؛

در خانه؛

و سفره ای که پدر هم باشد

برادران و خواهران یک به یک

ردیف بنشینند...

نمک سفره هم باشد!!!!

که مادر نگاهش را از او بدزدد به حسن

که مبادا چاهی باشد و ....

مادر نگاهش را تقسیم میکند؛آخر...

دلم زمستان را دوست دارد مادر

چون تمام لحظاتش مرور میشوی درمن

هرچند نمک سفره ات را گرگ های بیابان دریدند؛

اما دلم سفره ات را میخواهد...حضرت مادر.

نان میپزی برایم؟؟؟

گرسنه ام.

السلام علیک یا فاطمه الزهرا"س"...

۹۴/۰۹/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.