دار وندارمه آقا

بی بی جان. . .
گـــــدا نمی خواهی.؟!
دختر بی وفــــــا نمی خواهی. ؟!
کـــــاش می شد ز من سوال کنی
دخترم " کربـــــــلا " نمی خواهی. . !؟
.
.
#دل_ندارم_که_به
#معشوق_زمینی_بدهم
#دل_من_گوشه_صحنت
#به_خدا_جامانده

بایگانی
آخرین مطالب

دلتنگی های من

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

گاهی خسته میشوی

ازخودهمیشگی ات

ازتکنولوژی بیخود

ازمخاطبین بیخود

از رنگ کردن ها

از بیخیالی ها

ازمکررات

اززندگی ماشینی

از الکی خوش بودن ها

ازمسافرت های بی نتیجه

ازهی دعاکردن و هی هی کردن

از گریه های بی جواب

ازخنده های پر ازبغض

ازدوستان آس وپاس وبی هدف

از نبودن 

از نبودن

ازنبودن

ازبودن وتحمل کردن

ازسکوت های اجباری

ازهمین غرزدن های مداوم

ازگیرکردن و دست وپا بسته بودن

از درخت بودن

و

گاهی دلتنگ میشوی برای نداشته های همیشه ات

برای کمبودها

برای جای خالی ها

برای قهر وآشتی ها

برای فرصت های دوباره وشاید صدباره

برای تغییر

برای روستا

برای هوای درد ودل با مادر

برای برادر برادربرادر برادر

برای قیل وقال وهیاهو

برای موج های آبی مشهد

برای جاده های شلوغ جمکران

برای صدای گریه ی بچه هیئتی ها

برای ناله ی مریض های پنجره فولاد

برای خودم

برای خودت

برای خودش

برای همه ی نداشته هایم دلم یک یاحسین جانانه میخواهد

ازته دل؛دست جمعی همه باهم بگوییم یاحسین....

دست خداباجماعت است...

حسین جانم؛

خودت یک یاحسین اینگونه نصیبم کن...

تا دلتنگی هایم رنگش رنگ عاشورا بگیرد...

یاحسین.

۹۴/۰۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.